torsdag 20 augusti 2009

Inramat & klart...

*
Just så här känner jag mej NU,,vad jag än gör känns fel!
Kryper i kroppen & svetten rinner & huvudvärken bultar....WHY??
Har jag ringt NÄÄÄÄÄÄÄ! Duktigt Ankan,,eller INTE!
*
Har varit lite duktig innan idag iallafall.
Tonat mammas hår , hon ska på Ålandsresa med sin Gube & klart
hon måste ha en klick färg i huvet då,,de blev fint=)
Sen for jag ner för jag skulle erbjudandeköpa en vetekudde&
vetetofflor,jag är inte människa till att hitta min vetekudde nämligen
& saknar den.
Men kudden var slut så de bidde ett par tofflor.
*
Ett par tofflor i fleece & om ni tänker under tofflan så kan man plocka
ut vetekuddar lika stora som tofflan & värma i micron & sen stoppa
in dom igen & dra på foten.
Ska bli spännande att prova , jag tror det kommer känna märkligt
att gå på vete =) men varmt & skönt för mina kalla fötter & med
lavendeldoft.
Det gick även att göra dom kalla i frysen men hua det vill jag inte
tänka på, kalla fötter har jag ju redan *L*
I vanlig ordning så hittade jag ju mer men behövliga saker.
Skor till Theo & grodtrosor till mej =)
*
Tog svängen förbi Anna med USB hoppas nu det funkar & du tycker
om musiken,,glöm inte & lyssna extra på Reaching out,,I löv it!
*
Hoppade in på Erikshjälpen oxå & hittade ramar till korten vi tog,
blev bra tycker jag allt.
*
Ett till Theo

& ett till oss allihopa.
*
Det satt ett kort i en av ramarna, det gillade jag oxå så det spar jag .
Gillar gamla kort tyvärr vet jag ju inte historiken men fint.

Det gamla kortet som satt i.
*
Sen började det krypa i kroppen så det vara bara att styra kosan
hemåt i min trygga lilla vrå.
Jag älskar verkligen vårat hem, är trygghet för mej.
*
I kväll tänkte jag bjuda min hane på kinamat bara för att han är så
fin men det får bli hemmaätande *L*
*
I morron kommer min Theo,,längtar så jag nästan spricker nu,,,,
*
Hejdåposs!



4 kommentarer:

  1. nä vad trist! men du vet det kan bli för mycket av det goda:-)

    själv är jag på topp just NU i alla fall.. ska faktiskt våga mig på att åka ut till hallman o helena i Midgård o hälsa på ikväll, eller ja, hela familjen då:-)
    såna här dagar är guld värda. dom visar att det finns en väg tillbaka. man KAN må bra igen. även om jag mår skit i morgon, så har jag i alla fall fått en glimt av det goda, normala livet i dag. tacksamheten flöödar!
    och längtar tills i kväll när jag ska lyssna lyssna och narna gott!
    tusen tack te dej rara Anka!!!!
    tycker verkligen jättemycket om dej:-)

    SvaraRadera
  2. Vilka fina kort! Antar att det är Lisebergskort ;-)

    Kram på sig

    SvaraRadera
  3. Tycker om dej med ska du veta, blir många skratt när vi ses & kanske tillomed i morronrock *asg*

    Gratta "snyggingen" *L* massor,,kuligt,men hur titulerar jag dej nu då? Hmmmmm

    Anja: Korten tog vi på High Chaparall.

    SvaraRadera
  4. "En klick färg i huvet", fniss...:-)

    SvaraRadera