tisdag 25 augusti 2009

Snufsat bebis,,,

*
Bad hanen att väcka mej när han gick idag men si inte gick att
skaka väck i mej inte men Theo väckte mej en liten stund senare &
sa att han var hungrig, ja det är ju bara att masa sej upp ur bingen.
*
Fick lite sällakap på förmiddan här, Veronica ville inte bli grön i håret
så hon tog en staadusch.
Dom väntar på filter till vattnet där ute.
Sen bar det av till stan & torget, fick sällskap av Veronica & Milton.
Det är en riktig goding den där,,fick hålla & snufsa massor =)
*
Vi var & lunchade & inhandlade mina gurkor & dill & lila herico verts
& allt annat som ska vara i inlagda gurkor.
Är lite nyfiken på dom däringa lila sakerna.
Även ett par svarta haremsbyxor modell knälånga slank med hem.
Sen var min tid på stan ute men det var inte illa, 3 h men hade ju
sällskap hela tiden så då är det lättare.
*
Sen bar det hemåt för & tvätta, skiva & lägga gurkorna i spaet.
har lite ont i handen nu men snart så ska jag slippa det
förhoppningsvis för väldigt lång tid framöver!
*
resultatet,
*
2 dagars dragning sen blir det burkar & dillinläggning,riktigt längtar.
Nu ska jag försöka slänga ungen i säng.
Ser fram mot morrondagen, då blir det kaffe & kaka
(det får man äta i sällskap) med Blomman
( kul att fått ett ansikte till orden idag) & Gladmymmlan på den
Amerikanska verandan *L*
*
Måste bara berätta en sak till *L*
Mitt Ankhjärta blev så glatt så glatt igår, när Theo & hanen spelade
PS2 igår så säger Theo helt spontant så där...
-Jag älskar dej Robban,,,
*
Hejdåposs!


5 kommentarer:

  1. Hur go är han inte lille Theo då!! Nyfiken jag, vad gjorde Robban då? Jag hade börjat storböla.. SÅ GO!!! Kram Tina

    SvaraRadera
  2. Ja det var så fint sagt.. Robban sa
    - Jag älskar dej med Theo =)

    SvaraRadera
  3. nääää vad underbart! sånt gör en glad!
    ses i morgon gumman!

    SvaraRadera
  4. nääää vad underbart! sånt gör en glad!
    ses i morgon gumman!

    SvaraRadera
  5. ååå lilla gubben. Vad go han é!! Vad rörd jag blev..

    SvaraRadera