söndag 23 augusti 2009

Nyfiken,,,

*
Åh så gutt,,,Idag tog vi sovmorron & sen blev det frukost i sängen
allihopa & en film,,,är ganska skönt & vakna till så en sketen söndag !
*
Sen provade Theo det nya lånade spelet,,alltså vad dom snappar upp,
jag fattar noll av den lilla grävmaskinen som åker omkring & letar
vägar...
*
Då jag kom på att jag ska handla gurkor på torget på Tisdag & lägga
in så måste jag ju ha burkar oxå,,,,har jag de då?
NÄ!
Så vi tog en promenad till Hanens Mormor, hon hade 4 till oss.
Theo cyklade hela vägen men visst suckade han lite imellanåt =)
Men detta med trafikvett saknas av den lille så vi får se upp hela
tiden när vi är ute,,,
*
om någon i min närhet har tomma glasburkar så där lagom till
gurkinläggning så mottager jag dom tacksamt.
På tordag ska dom i burkar .
*
Hanen ska fixa maten idag, han har letat recept & varit & handlat &
jag har ingen aning om vad det blir för gott.
Försökte tjuvkika när han packade upp men si jag får inte gå in i
köket nu....
Visst är det konstigt, när man inte får gå in i ett rum så har man
tusen ärenden in dit,,,,just nu är jag jättenyfiken ¤)
Så han håller på att koka kaffe till mej & jag
,,,Ja jag min stackare MÅSTE ju sitta här framför burken =)))))
Facebook har jätteroliga spel *asg*
Theo är ute & leker för glatta livet..
*
I morron SKA jag ringa,,ska samla mod hela kvällen idag..
Om inte det är så att tvätten drar ut på det & jäklas för mej,,hmm.
*
Så nu ska jag då bloggfanatiker som jag är skriva ett nytt inlägg om
våran Cajjo & lyssna på Martina Haag på ljudbok.
*
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar