söndag 30 augusti 2009

KLORIN,,,,

*
Så nu är det inte mycke kvar på listan & mer blir inte gjort.
Tänk vad ett par Alvedon kan hjälp till va!
*
Nu blev det 1 stor Lasagne & en balja köttfärsås som ska in i frysen
till kommande veckor.
Även toan är klorinad så nu luktar det badhus på våran toalett=)
*
Om 2,5 H så kommer hanen hem & nu regnar det, hoppas det avtar
så dom slipper sista biten,,hua.
*
När jag klorinade toan så kom jag genast på Glenn Killing i
manegen den är rolig så orkar ni titta så gör det,,den är förvisso 6
minuter lång!



*
Dricker kaffe just nu & är redit nervös inför morrondagen, är glad
att det bara är lokalbedövning...
Så mina goda bloggare, vi får se när jag är tillbaka,,är ju starkt
beroende av detta så jag hittar en lösning=)
*
Nu ska jag fixa det sista & sen köra Farbror Conny till sin bil &
SEN HÄMTA HANEN!
*
Ha en underbar restenavsöndagen alla.
*
Hejdåposs!

1 kommentar:

  1. Jag ska tänka på dej imorgon! Det kommer att gå så fint så.

    SvaraRadera