lördag 29 augusti 2009

Jo jag skyller på Farbror Conny,,,,,,

*
Hua,,vaknade nyss!
Ja jag skyller på Farbror Conny & PIGGELIN!
*
Var hos min mor & Sören igår & käkade & drack grogg,,mkt trevligt.
Sen när jag skulle gå hem så tyckte jag det var trist & gå hem,,
Farbror Conny bor i samma länga som min mor bara ett hus bort
från mej.
Han hade ändå tänkt ringa mej & höra om jag ville ha grogg...
PIGGELIN!
OJ, måste säga att det var länge sen jag var så full,,,jag gillar det
inte riktigt men jag skyller på F C =))))
Hade trevligt iallafall!
Men sen & nu mina kära vänner,,,,
Det finns en anledning till varför jag INTE ska ha en mobil med
mej när jag dricker alkohol...jag kände mej ensam & ville bara
prata med någon,,,har fått ett antal samtal idag som säkert undrar
hur det är med mej,,,pratade med min "syster Snorskan " nyss
& hon fick sej ett gott skratt om gårkvällen,,hade visst pratat in
på hennes mobilsvar=/
Besökte även stackars Camilla igår & väckte henne,,hua får nog
ringa runt lite idag!!
*
Ja ja nåja det är tur det inte är så ofta som jag är full,,är ju faktiskt
inte trevligt & vara så full som som jag var igår,,,
Nä det är tar lång tid nu..
*
Nu ska jag ner på stan &handla & sen fara till Mcfest i Växjö..
*
Mina pussar som jag gav till Hanen genom Figge & Petter hade
han fått av dom.
*
Grattis till Figge som blev fullvärdig i Inkslinger Mc.
*
Hejdåposs!

1 kommentar: