onsdag 26 augusti 2009

Kanske ta lärdom av andras misstag?

*
I dag gläds jag åt fikan med Cupcakes & att träffa Anna & Petra med
alla barnen i Nässjö( min hemstad).
är aldeles för längesen nu igen som vi sågs så det finns massor att
ventilera =)
Petra har ju fått en bebis oxå sen vi sågs sist,,snufsa lite mera bäbis
idag då *L*
*
Idag hade vi premiär på dagis härifrån.
Han har ju gått en hel vecka innan då när han var hos sin pappa.
Lite putt blir jag allt,,,
Fanns det nån samlingskudde?
Fanns det några gallonisar?
Fanns det några gummistövlar?
*
Ja ja det får jag springa & inhandla i em då!
*
Läste på Gladmymmlans blogg om den tragiska olyckan med
den 30 åriga kvinnan, usch aldeles för tidigt. Vad är meningen med
att så unga människor ska försvinna härifrån, hennes barn behövde
ju henne.
*
Ibland undrar jag varför en människa inte kan lära sej av andras
misstag här i livet.
Fick höra i helgen att dom hade tagit sonen till den kvinnan som
körde rattfull & prejade ner & dödade våran kompis på motorcykel
& skadade 2 VÄLDIGT allvarligt & den fjärde får leva med den inre
synen för resten av sitt liv.
Honom hade dom tagit för,,,,,,RATTFYLLA!
Nu har jag inte läst detta själv men han som sa de litar jag på.
På riktigt,,hur tänker dom?
Som min pappa brukade säga
-Den sista idioten är inte född ännu!
*
Nu ska jag hoppa in i duschen & deoderanta lite =)
*
Hejdåposs!

2 kommentarer:

  1. kan säga som så att det är helt rätt om att han åkte dit för fylla men det va 1 vecka efter att hans mamma kört rattfull! Hmm dessa är Nässjöbor eller rättare sagt utan för Nässjö. Tanten som körde ihjäl söp för hennes gubbe hade dött åh sonen nu då för att hans mamma gjorde vad hon gjorde! hmm Helt otroligt!! Fattar ej vad folk tänker på!
    Dricka åh tycka synd om sig själv!!
    Hmm ville bara säga att du hört rätt.

    SvaraRadera