tisdag 27 oktober 2009

Pumpor & grilltips!

1
Efter några koppar kaffe så börjar hjärnan att vakna till,,vad vore
det utan kaffe???
For ner till torget & inhandlade lite till helgen,,,det är ju Hallowen!
Årets pumpor!
1
Det har blivit något av en tradition att göra pumpagubbe med
Theo så här var det förra året =)
Nytt för i år är att Hanen ska göre en egen & fått för sej att elda
upp den sen!!!
1
Ska måla vidare på skrivbordet,,vi ska surpraica Theo med att
schablonmåla på skivan,,
Min förhoppning är det blir lite mer städat där då när han har nått
tufft att titta på.
Ni får se bild på Onsdag,,
Ska även måla köksstolarna & hanen har lovat att måla en döskalle
så klart på dom oxå=)
1
Pratade med en gammal vän idag,,så skönt & prata lite & du när
operationen är över så MÅSTE vi ses!
Stor kram till dej Kicki!
1
Jag försöker att ta in det som snurrar just nu men jag kan inte,
inte en tår har kommit men det har säkerligen blivit för mycket
information på väldigt kort tid.
För 3 veckor sedan visste jag ju inget, bara anade & nu ska jag helt
bara så där ligga på operationsbordet!
Är lite knasigt för när jag pratar med er eller skriver om det så är
det helt ok att säga /skriva att jag har bröstcancer men när jag ska
tänka eller säga det till mej själv så förmår jag inte att säga/tänka
ordet.
Är det nån slags förträngning eller blockering?
Är det rädsla för vad som komma skall?
Ja jag vet inte, blir inte klok på mina egna känslor!
1
Ja ja det blir nog bra antar jag, är ju i trygga händer av läkaren.
1
Ger er lite grilltips,,fick ett kul mejl *asg*
Nu ska jag måla vidare & klä om stolarna!
1
Cajjos öga har börjat att peta uppåt igen, fattar inte vad det kan
vara,,hoppas inte det är nåt allvarligt.
Vi salvar igen så hoppas att det inte är nåt dumt på Herren!
1
Hejdåposs!







4 kommentarer:

  1. Hi hi! Hoppas att det tricket funkar på sojakorvar ;-)

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Ha ha ja du får prova,,glöm inte fota ASG

    SvaraRadera
  3. Hej! Jag vill att du ska veta att jag tänker på dig! och finns här om du vill prata, fika, ses eller ha hjälp med nåt. Hoppas att allt blir till det bästa Jätte kramar sussi

    SvaraRadera
  4. ja du ankepanka. jag kan inte heller gråta, fast jag vill. över dej. men samtidigt så känns det som att jag "sparar" gråten tills jag vet.
    men det är så knäppt för hela själva "resan" du ska göra nu, är ju en helv-resa....man behöver inte nåt "värre" besked för att få vara lessen, det är redan tufft.
    känns nog kanske så för dej att du inte riktigt förstått det än, vad det innebär.
    för det gör man inte...min kompis som med haft detta, fick ju slaget när hon kom in på strålning som först, DÅ trillade poletten ner, och hon såg massa människor i väntrummet utan hår och sånt...då förstod hon att det var nåt allvarligt hon hade typ....

    så reaktionen kommer, förr eller senare. det kan ju vara så att ditt psyke eller din själ, inte orkar ta emot den bördan just nu, utan vilar i vetskapen, utan att göra nåt...

    när ska vi hur ska vi var ska vi bloggfika?! orkar du?!
    pööss o styrkekramar till dej, och ett stort fult långfinger till Egon. hälsa honom att han är ovälkommen o be honom fara åt helsefyr, kram kram anna

    SvaraRadera