söndag 18 oktober 2009

Åh vad jag vil sova,,,,

1
Just nu så önskar jag att det inte var någon natt, jag är så trött men
kan inte slappna av & sova,,sitter & ugglar till framåt halv två,,de är
ju inte klokt men det går inte!
Har varit & hämtat riktiga sovtabletter för i natt ska jag banne mej
sova har vi bestämt här hemma!
1
Annars har det varit en kanon underbar dag,, Theo & jag & Cajjo tog
en höst promenad i skogen med förstoringsglas,,
Attans vad mycket spännande det finns att titta på så nära!
1
Sen cyklade vi till Gladmymlan en stund,,Theo lekte & jag fick kaffe,
cyklingen går hyfsat bra men han har en förmåga att sätta ner
fötterna i backen & bromsar med dom,,vilket höll på att sluta i
dammen på väg hem sen,,bara tur att trädet var i vägen,,
Ja annars hade det blivit ett stort PLASK !!
Det är bara att fortsätta berömma honom så ska de nog bli vett av
fotbromsningen oxå =)
1
Nu plaskar han i badet så jag kan blogga runt lite!
Snart dax för att steka plättar för det är favorit för den lille!
1
BadTheo
1
I morron ska vi in till bröstkirurgen & prata med henne, jag är
ganska så nervös inför vad som ska sägas där.
Är oerhört glad att hanen delar detta med mej på alla vis.
Som tur är så bor jag ihop med en realist som inte målar FAN
väggen,,,
Jag målar för oss båda,,,någon fondvägg behövs inte här längre för
den har jag redan fixat,,,FAN sitter på min vägg!!!
1
Nä nu måste jag skingra mina tankar,,,dax att ta upp Theo ur badet
& börja med plättar.
Det ska bli söndagsmys i Ankboet är tanken i kväll & då får man äta
godis =)
1
Hur ser eran söndagskväll ut då?
1
Hejdåposs!

3 kommentarer:

  1. Här är en till som är uppe om nätterna. Blir inte trött på "rätt vis" som arbetslös å dygnsrytmen förskjuts mer å mer.Ja,du känner väl igen det där. Men jag borde inte klaga.Fördriver tiden med sms å bloggläsning ikväll så man får "snacka" lite med folk. Tänker på dej Annica. Så många som skrivit till dej innan så jag väntade lite. Allt ordnar sej ska du se å då undrar man varför man ödslade tid på grubblerierna.Så dumt,tänker man då.Lr,hur? Bara man ger sej fan på att det fixar sej å styr tankarna åt annat håll så.Tänk positivt å undvik sånt som suger musten ur dej. Unna dej saker å skäm bort dej själv.Because you´re worth it. Kram/Cina

    SvaraRadera
  2. Dansa med tjuren framifrån,annars kommer han och slår dej bakifrån senare och då gör det ondare.Låter inte bra att du är så trött,men man blir trött av väntan.Kommer troligen vara ännu tröttare i morron när du snackat med läkaren,som en punkterad ballong,luften går ur dej, vara hon nu än sejer negativt eller positivt.Skicka över John Blund med lite sömnpulver,ha,ha det lät något i dessa tider, pulver, men jag har för mej man sa så på 70-talet. Sov gott du kan inte göra något åt morrondagen i natt ändå. KRAM! Reservdelskvinnan.

    SvaraRadera
  3. ja du goa anka. jag har en övertygelse om att det kommer bli mer klarhet efter i morgon, vad det är vi ska tampas med. i bästa fall är det ju bara en enkel operation där knöl tas bort, och sen är livet fit for fight. i värsta fall blir det lite jobbigare med lite mer mediciner, men då kör vi det racet. på vilket sätt som helst, kommer det bli bra, det är min fasta övertygelse, och all oro jag hade känns mer avlägsen idag än igår, på nåt vis så bara vet jag att det alltid kommer lösa sig...

    tänker på dej. vi hörs i morgon och kan du inte sova i natt får du väl ringa o tjöta med mej om du vill, jag kan vara vaken med dej.

    pöss o kram

    SvaraRadera