söndag 25 oktober 2009

Nervös kväll,,massa tankar!!!

1
Nu är det färdigsytt & bara en svordom blev det,,undertråden
trasslade sej!
Fick även äran att laga min gamla symaskin oxå,ja ni vet med vad =)
Silvertejp!!!
1
Hanen har åkt för att inhandla palsternacka & lite andra nyttigheter
& jag har gjort en jordgubb& Bananpaj & skivat potatis & morötter.
Det blir Rotfruktsgratäng med paj till efterrätt,,,,
Jo det går att leva med faktiskt,,
Kanske Gudfadern 2 för det blev det ju inte igår,,,,
Slocknade ju pangbom!
1
Pratade med min lille Theo innan,,,åh vad jag saknar honom, det
värker i mitt Ankhjärta efter honom,,jag kommer nog aldrig att
lära mej detta med varannan vecka för det är pest & inte ha honom
jämt här hos oss!
Han hade fått flera prickar men är jätteduktig & kliar inte, bad om
några kort på honom får väl se om det kommer några ikväll=)
1
I morron är det dags för provsvar på bakoframsprutan som hon
stack i min tutte förra veckan.
Min magkänsla säger inte bra men jag hoppas verkligen at den har
fel denna gången om Egon.
Mina tankar snurrar massor nu om vad hon ska säga & vad som
ska göras nästa steg,,,
Ska vara där kl 9 så det är ju bra.
Känns som om Egon har vuxit massor men det är ju bara inbilning
det vet jag ju egentligen men knäppa tankar kommer upp & det går
inte att göra något åt tyvärr.
Det känns gott att Hanen är med iallafall, han tog en semesterdag
för att åka med mej, vi ska ju göra denna resa ihop är bestämt &
det är jag glad för, känns tryggt!
1
Jag önskar att allt var över men jag vet att vi har bara kommit
till att packa resväskan även om Egon visar sej vara en god Egon
så ska jag reda ut alla känslorna & försöka koppla bort.
Lättare sagt än gjort,,jag är ju tyvärr något av en grubblare.
1
Har hur eller hur planer för hur jag ska sysselsätta mej nästa
vecka..
Jag ska städa köksskåp, putsa fönster,rensa garderober,
städa ugnen & måla Theos skrivbord,,han önskade svart & grått
så det får det bli då!
Långa promenader med Cajjo & inhandla nya gympaskor,,dom
gamla gick inte ens att laga med silvertejp & då är det illa *L*
1
Än en gång lånar jag era tummar till att jag får en operationstid
i morron & slipper vänta & såklart att provsvaren är så positiva
dom bara kan bli!
Jag kan tala om att jag är rädd för vad som hända skall...
Jag hatar denna ovisshet!!!
1
Nu kommer nog snart hanen så då blir det matlagning & mys.
1
Hejdåposs!

6 kommentarer:

  1. Förstår att det är nervöst. Jag håller mina tummar så hårt jag bara kan för att det inte är nåt elakt där!
    Kram Maya

    SvaraRadera
  2. oh lilla gumman. jag ska hålla alla tummar och tår jag har det vet du. och baara tänka positiva tankar...och är egon elak så be honom dra åt helvette. idioten. då kanske han gör det.

    varken långisar eller krage hittade jag, om han inte nöjt sig med hello kitty då...rätt urplockat, tyvärr...fölåt men då är det bättre du handlar i stan. letade som en galning:-)

    jag har faktiskt bättre känsla än innan, känns som att han inte är så farlig. bara jobbig.

    vi hörs i morgon söta söta rara goa anka. hoppas du får sömn i natt....kram kram krram

    SvaraRadera
  3. Hoppas det har gått bra idag!! Skriv när du orkar! kram

    SvaraRadera
  4. Hur har det gått för dig idag?

    SvaraRadera
  5. Tänker på dig ankis* Håller tummarna för dig! Kramis Natahlie

    SvaraRadera