onsdag 9 september 2009

Drömhuset...

1
Jag har en återkommande dröm sedan ja säkert 10 år tilbaka.

1
"Mitt hus" ligger på en hög kulle ,det är ett högt hus med tinnar &
torn. Jag vill egentligen inte gå in i det men gör det ändå, kan inte
låta bli.
Det finns massor av rum där inne men jag är mest i något som se ut
som en lägenhet,,ruggig sådan,
En grön soffa & en madrass på golvet .
& i detta run har massor av mina både gamla & nya vänner varit.
En del är snälla & en del är oerhört eleka,,,en del har sex mitt framför
mej mina ögon med min pojkvän,,dom försöker putta ut mej ibland
oxå men oftast så är det bra.
I denna "lägenhet finns massor av dörrar men inga fönster & dammet
hänger i luften.
Nyfiken som jag är så måste jag ju gå ut gnom dörrarna, det går alltid
att gå ut men inte allydi gå in i alla dörrar.
När jag väl kommer ut så är det som om allt jag hamnat på insidan på
detta höga hus,,det är väldigt högt på insidn & massor med trappor
längs med väggarn i stål.
Jag börjar alltid gå neråt men kommer alldrig ner, många dörrar är
låsta & dom jag kan gå in i är bara ett resultat av att jag kommer
tillbaka till lägenheten.
Ibland hittar jag ngon annan i nåt av rummen men det är en konstig
dröm som återkommer..
Sen helt plötsligt s kommer jag ut utanför huset på framsidan,,
1
Drömmar kan vara bra konstiga...
1
Hejdåposs!

3 kommentarer:

  1. Gudars vad jobbigt att städa, tänker jag.

    SvaraRadera
  2. Men vilken "intressant" dröm och att den återkommer...du skulle göra en drömtydning hos någon som kan så´nt!

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket, det hoppas jag med att vi ska göra :P.

    Kul att du läser min blogg, Hoppas de går bra för dig och Theo i livet ! kram

    SvaraRadera