måndag 7 september 2009

Trodde hösten skulle vara solig & vacker,,,,

1
Den goda middagen vi fick igår var,,,Potatis & Broccolisoppa=)
Ni vet han med dikten =)))
Jag har massor med värme i mitt hjärta, han är den rätte helt klart!
1
Myz..
1
Hade ingen feber idag & de var gott så jag ringde aldrig in, det ska
nog vara så här tror jag...
Ytterligare en slappardag här, Theo lekt lite & Hanen har varit ledig
idag.
Är ju inte direkt nåt tjohoväder ute så det får funka!
Theo hade utklädnig/påklädning med Cajjo idag,,han undrade nog
vad som hände men fann sej i det & tittade bara =)))
1
Cajjo fick filt på sej =)
1
Än en gång måste jag visa er hur bra det är med silvertejp,,,hanen
hjälpte mej att vira om bandaget lite & dra upp det & vad görs när
vi inte har nån sån "riktig sjukhustejp"?
JO SILVERTEJP!!!

1
Jag är nöjd *L*
1
Annars är det ingen bra bloggdag idag, är mest fundersam på mycket
och hur saker & ting kan bli så galet ?
Jag är lite trött på elaka ord ute i etern faktiskt men bara att hoppas
på att allt löser sej.
Måste ändå småle lite när jag tänker på vissa saker ...upphörs aldrig
att förvånas...=)
Är glad att jag är som jag är!!!
1
Ser fram mot helgen nu i allafall för då ska klubben ställa ut våra
hojar.
Det är Motornsdag i Vetlanda & Vetlandadagarna & massa jippon
överallt i stan så jag hoppas att jag kanske får låna Theo en timme
eller så så han kan kolla in hojarna oxå!
1
Kanske på återseende ikväll ...
1
Hejdåposs!



2 kommentarer:

  1. Hanen han é snäll han. Han verka vara en bra kille. Det är du värd efter all skit ;) pöss o kram

    SvaraRadera