onsdag 2 september 2009

Om det lyser måste någon vara hemma =)

Förlåt till Mia & Benet för att jag inte ringde igår!

När jag kom hem från Eksjö så sved det ordentligt & pumpade när
jag inte hade handen högt, så jag var verkligen försoffad igår =)
Men vad jag uppskattar båda mina händer redan, fast jag kommer
bli en hejjare på vänsterskrivning,,ha ha ha folk tar nog numera fel
på min & Theos handstil, ungefär lika vida breda bokstäver!

Tabletterna jag fick hjälpte inte mycket, tacka vet jag Alvdon,
dessutom ballar magen ur då det visade sej vara Laktos i dom
tabletter jag fick =((( inte bra för min mage!
Så igår hade jag världens åskoväder i magen, det bullrade så Cajjo
från soffan bredvid tittade lite konstigt på mej *L*

Nåja, nu har jag lyckats tvätta håret på 15 minuter,,de artar sej!
Snart ska jag iväg på bloggfika,,ska bli kuligt!
Sen måste jag ner till Försäkringskassan & se OM jag blir
sjukskriven.
Läkaren sa nåt om nya regler när man är arbetslös så håll era
tummar för att det går vägen men är lika bra & visa upp hur det
ser ut tycker jag.

Skrattar fortfarande åt söstra Snorskan,,jag tycker det var bra att
det lös i huvudet..är ju ett bevis på att någon är hemma =)
Hade jag varit mer för i min hand hade jag lagt in en video med
Pigge Piggsvin till dej men tyvärr inte nu *L*

Idag har Theo varit hos tandis, hans pappa är snäll & går dit utan
mej då jag har fullt sjå med att klara av att gå dit själv!
Theo slog i sina framtänder tidigare i sommar så det var återbesök
för & kolla så allt satt som det skulle,,hoppas nu allt var bra & det
inte blir problem sen mn han har inte klagat på att det gör ont så det
ska nog vara bra men lika bra & göra ett återbesök.

Nähä nu ska jag kolla påen liten snutt av "Våra bästa år" innan
Hanen hämtar mej.

På återseende!

Hejdåposs!

1 kommentar: