söndag 20 september 2009

Bandage av!!!!!

1
I dag fick mina fina grabbar plättar till frukost,,,är ju så gott med
drygt & göra..men det är dom värda =)
Det bästa av allt är att det var oerhört uppskattat,,är ju mycket
roligare att göra sej till då,,eller hur?
Sen rök bandaget av,,,ÄNTLIGEN är min stackars hand fri!
Men var tvyngen att åka till distriltsköterskan så dom kolla en gång
med men hon sa att det såg fint ut!!!!
Är stel & det är små ruvor,,ja såna däringa som jag absolut INTE får
plocka bort,,hur lätt är det då?
Men kan underätta er om att det var helt otroligt härligt att få
tvätta handen efter 3 veckor i bandage!!!
Arbetsterapeuten i morron då =)

Fint & fint men ska nog se ut så här!
1
Var cykelsugen idag med fast ska erkänna att rumpan värkte lite=/
Har tidigare hört om Dinosarieön så den blev jag sugen på.
Solen sken så Cajjo fick på selen & vi på våra cyklar...hele familjen
på tur,,,,ja de är mysigt, nästa gång blir det picknick där.
Theo kastar sten på ön!
1
Det var en liten uppförsbacke på vägen hem så Theo ville gå & på
riktikt altså!!!!
Vad slingrar sej precis framför hans fötter?????
EN MRO!!!!!!!
En sån däringa liten jävla äcklig supergiftig sak med superlånga
huggtänder (esping tror jag dess namn är)!!!!!
Framför Theos fötter,,,,jag ropade på Hanen så han fick dirigera
Theo,,ja jag fixat det inte blir helt stel & slutar att tänka & bara
står,,,
Ryser bara jag tänker på det...hua så äckligt!!!!!
Sen var mina ögon överallt kan jag lova!
Stannade på en lekplats på vägen hem,,hanen & Theo gungade
gungbräda så Theo tjöt av pirrimagenskratt!
1
Mixade rester till lunch & nu leker Theo med kompisarna på
gården, Hanen vilar & Cajjo snarkar efter turen idag & jag är ju då
bloggnördig =)))
Min mamma kommer snart & ska vara hos Theo ikväll för vi ska på
Bio,,det ser jag fram mot.

Flickan som lekte med elden.
1
Ska passa på att gratta Camilla till nyförvärvet,,en attans snygg sak!
1
Ha en mysig söndag allahopa!
1
Kära svärmor,,jag är jättesugen på cykelkorgen & ev cykeln oxå=)
Tack!
1
Hejdåposs!


5 kommentarer:

  1. Det ser jätte fint och torrt ut. Men iiiiiiiiii om jag får skorpor. Jag är en pillermaja i stort format.

    Det måste kännas skönt för dig att det är över..

    Kram

    SvaraRadera
  2. ajaj att du ska lyckas se mro-ar överallt! längtar te torsdag, själv ligger jag i soffan o är fruktansvärt trött efter igår, inte bakis, bara trött trött:-)

    kram på dej

    SvaraRadera
  3. Jag tycker också det ser fint ut. gläd dej till filmen; jättebra!

    SvaraRadera
  4. tyvärr tänker inta jag titta på ditt fina ärr, men det säkert fint. hua.. det bara kliar i bårde armar o ben o allt.. *ryser*
    Så er idag när ni cyklade till ön. Vi kom åkandes med våran blåe saab, tänkte tuta, men slog mig att du vet nog inte om att vi har en blå saab. mm mysig ö. Brukar ta en promenad dit emellanåt. är ju inte så långt här ifrån. STORA KRAMEN TILL DIG

    SvaraRadera
  5. Huga. Det ser lite ont ut...

    SvaraRadera