fredag 11 september 2009

Fullt ös i helgen =)))

1
När jag gick upp idag & tittade ut i köksfönstret så var det så disigt,
trist tänkte jag & gick in i rummet...hmmm inte lika disigt på
baksidan *rodnar* det var inte disigt utan våra fönster som är så
oerhört smutsiga på framidan,,,,lovar putsa dom till Jul =)
Fönsterputsning är nästan på samma nivå som strykning för mej...
endast i NÖDFALL!
1
Nästa Fredag ska hyresägarna komma & kolla om vi kan få
omtapeserat i Theos rum & tvrummet,,tapeterna är INTE kul alls!
Hoppas hoppas,,,jag varit lite i dispyt med han som kommer ett
par gånger bla annat när mitt garage blev inbrottat.
Vi har nog inte riktigt samma värderingar ang vissa saker =)
1
Nu har vi fixat till oss & väntar på Svärmor som är snäll & hämtar
oss till fika & hanen ska försöka ladda mitt batteri så Dagny kan följa
med i morron.
Det är ju Motordagar i Vetlanda & bla ska vi i våran klubb ställa ut &
visa upp oss..ska bli skojsigt & på kvällen ska vi steka hamburgare till
alla hungriga!
Har ni vägen förbi Folkets Park i Vetlanda så titta in,,två tjugolappar
kostar inträdet..
Välkommna.
1
I kväll blir det fix i parken & sen möte med "Mina Bitchar",,är ju inte
så ofta som vi ses så det ska bli kuligt, kommer dock att sakna några
av er =(
Mian kommer från Malmö oxå de ska bli mysigt, en hel helg ihop...
Nähä nu måste jag fixa lite granna.
Får se när jag får tillfälle att skriva,,i värsta fall söndag kväll men
då får ni uppdatering om ALLT!
1
Ha en oerhört trevlig helg allahopa!

1
1
Hejdåposs!

2 kommentarer:

  1. Va? Vad menar du? Är det FÖNSTREN? Jösses, så det är därför vi lever i en konstant dimma!

    SvaraRadera
  2. åååå hade velat komma o titta men är i Halmstad och det blir nog för långt tyckte min man :(

    SvaraRadera