lördag 26 september 2009

Gäsp,,,

1
GO MORRON!
1
Jag är såååååå trött!
1
Hyfsat nyvaken & Sharonfrissen är med mej som varje morron =)
Varför sova när jag får kan jag ju undra, det är nog en aning
överreklamerat!
Tur att det finns KAFFE,,det är som balsam för kroppen!
1
Är väl lika bra att dra på mej mjukisbyxor & keps & ge mej ut på en
långpromenad,,Cajjo hänger på sa han så får vi hoppas att jag kommer
hem innan det skymmer *L*
Jag har ett urkasst lokalsinne & kartsinne,,men har fått vägen
förklarad för mej (som om det skulle hjälpa alltid).
1
Denna dagen blir nog lugn.
Hanen jobbar & jag ska betala räkningar & det kan ta sin lilla tid &
ta mod & lyfta luren & ringa något samtal oxå..
Hanen jobbar i helgen & i kväll åker han till sin vän & kollar på GP
så om inget annat roligt händer så blir jag i min soffa för nån plan
på annat saknas!
1
Vad ska ni själva hitta på idag & kväll?
1
Hejdåposs!

3 kommentarer:

  1. det finns alltid en möjlighet att denna gladmymla kommer upp på en kopp java i eftermiddag om fröken känner för det?:-)

    SvaraRadera
  2. Vi har handlat färg! Nu har Maken åkt till en kompis, och jag bloggerar och läser lite. Kvällen blir väl framför dumburken.

    SvaraRadera
  3. Egen tid hemma i soffhörnet är inte att förakta... ;)

    Mys till det och tänd lite ljus!

    SvaraRadera