lördag 5 september 2009

-Farbror Melker, Varför badar du med kläderna på?

1
TJOHOOOOOOOOOO!!!!!
Bröllopslokalen ÄR vår!!!!!!
Fatta så lycklig jag blev igår =)))))
1
Vi var även över & kollade på lägenheten men nä det blir inget.
Vi kände båda två att väggarna kröp på oss & jag kände nån dålig
vibb av något, vet inte vad.
Så vi väntar en stund till.
Finns ingen anledning att flytta & bekosta adressändring &
telefonflyttpengar när det inte känns hundra.
Vill inte dra runt Theo & Cajjo mer än nödvändigt heller.
Nä vi känner att vi är hemma här där vi bor...
"vårat hus" finns nån stans där ute!
"Den som väntar på nått gott..........."
1
Annars har dagen bestått av fikabesök av Tina & Viggo på fm, bra
initiativ & hoppas du inte blev allt för täppt sen av Cajjo.
Var supermysigt bara sitta & tjata om allt möjligt=)
1
Sen for vi ner till första bion för säsongen, mormor var oxå med.
Men något år till på Theo hade nog inte skadat för det var STORA
myror i den brallan,,har har utforskat alla sätt att sitta på i en
biostol.
Ja ni som träffat honom kan se detta framför er *L*

1
Utlovade Mc Donalds, smidigt & uppskattat,,jag slipper böka i köket
med denna näven.
Det var ansiktsmålning men när vi stog i kön så ångrade han sej så
det blev ingen tiger här hemma ikväll *L*
Åh vet ni vad,,,min tumme har börjat vakna till lite kände jag i
dag så det ska nog gå åt rätt håll...
1
Så nu leker han med en kompis, det sög i kompistarmen på honom.
Hanen ska få ett välförtjänt bad innan han får börja med Tacosen !
1
Tack Nabor för jackor & skrillor, blir perfa nu till vintern.
Hanen hade en tanke att lära Theo åka skridskor & jag,,ja får
väl oxå skaffa ett par & bli Bambi på hal is,,,Youtube nästa *L*
1
Ha en underbar lördagkväll allihopa.
1
Sen måste jag be om ursäkt att jag inte grattat innan..
Grattis Sussie & Anna till erat giftermål....
1
Hejdåposs!

3 kommentarer:

  1. Det finns nog ett par skridskor här nere som du kan låna, visserligen 36 men det kan gå... tack för trevligt sällskap och näsan har varit hyfsat ok med tanke på att jag glömde tabletten. =) Kram Tina

    SvaraRadera
  2. Skönt att läsa om att din tumme vaknar till liv!
    Hoppas du/ni har den bästaste Lördag-kvällen själv!

    SvaraRadera