måndag 28 september 2009

Skofynd....

1
I går var vi ute vid & i huset, hittade en cykelkorg men det var för
mörkt för att kolla cykeln,,
Nog för att jag är uppvuxen uti skogen men detta låg verkligen ute
på landet men vilket potensiellt hus,,I löv it!
Vi var inne oxå men det rummet som jag var "kallad" till gav inget
men däremot såg jag en hund där & ett annat rum var så kallt så
jag bara vände ut ur rummet, vet inte varför riktigt men var kul
att komma in i huset iallafall!
1
Huset i skymningen.
1
Igår så fulade vi & mös te att med cheesebollar & chips & dip &
Tatantino i sängen & jag som inte känner mej pigg fick prova mina
Lavendeldoftande vetekuddstofflor,,,de var helt underbara =)
Sen vaknade jag inte försen halv elva i dag av att min Hane kom in
med kaffe på sängen,,,han e la för goer va!
1
Har varit & besiktat bilen idag,,,ja vad säga,,,jag ska INTE ha nån bil
5 tvåor så det är nog något för den händige =//
Här ska den inte bo iallafall, hade ju ändå tänkt att sälja den, vi har ju
Hanens volvo & de räcker ju!
Hittade en secondhand affär i Eksjö oxå,,kan ju liksom inte motstå
dom affärerna & dom hade rea, perfa då man som jag fullkomligt
älskar skor =)))
ME LIKE!!!
1
Skor till mej & utogåi, Vagabond 15 kr
1.
Skor till Theo 15 kr.
1
Hittade även jympabyxor till Theo & röda strumpor till mej & en
söt döskalletröja till mej, tuffa vantar med självlysande skelett på till
Theo =)
Skulle åkt till mitt barndomshem & kollat idag men det verkar som
om det inte blir av tyvärr, dom hyr ut det på Torsdag =(
1
Vet inte om jag börjar bli sjuker, fryser, huvudvärk & trött
men Theo ligger ju oxå sjuk så bacilerna finnes väl här runtikring!
1
Nu ska jag krypa ner i soffan, i morron blir det arbetsterapeuten
igen med min hand så får vi se vad hon säger!
1
Grattis "Stänkarn" på 50 årsdagen idag =)
1
Hejdåposs!








4 kommentarer:

  1. nä inte sjuk gumman, trist. jag har lite huvudvärk bara men det går ju. ska försöka hålla mej vaken te chillen kommer hem:-)
    kram på dej

    SvaraRadera
  2. men du vad är det för hus???? vad jag vill åka dit nu!!!
    såg ju jättefränt ut!
    kramen

    SvaraRadera
  3. Usch vilket otäckt hus... Jag ryser, skulle vara mörkrädd där mitt på ljusa dan!! Hoppas du inte blir sjuker! STOR, STÖRRE, STÖRSTA KRAMEN!!! TINA

    SvaraRadera
  4. Nu blev jag också nyfiken på huset :-)

    SvaraRadera