måndag 21 september 2009

FjantAnkan,,,,

Grabben sitter i badet & jag försöker att bena upp veckan!
Denna veckan har jag något varje dag & det blir tufft massa måsten!
Fast en del av dom är ju trevliga måsten =)

På lördag så ska Camilla & jag åka till Malmö,,ja & så klart börjar jag
att oroa mej, redan nu !
Sova borta,,jo jag vet att det är hos Mian men ändå, massa fjärilar
åker runt i hela kroppen & blandar mina känslor ,
Jo jag vet att jag är en aning knasig men ni som mår eller mått som
jag vet exakt vad jag skriver om,,även denna del av mej själv
HATAR jag!
Är oerhört glad att Camilla ska med, det känns tryggt!

Bion igår var kanonbra, sevärd & jag längtar redan till nästa.
Jag vet inte när jag var på "vuxenbio" senast,,kanske -98,det har
varit barnfilmsklubben som har hägrat så det var jättemysigt att
gå på bio med Hanen & Theo hade skött sej kanon & somnat gott!
Blev faktiskt lite sugen på Twilight oxå , den som kommer nu i Nov,
förhandsvisningen verkade kanonbra =)
Bio är ju egentligen något som borde göras oftare, lite jobbigt var det
med allt folk men vi väntade till sist med att gå ut så jag fick space!

Nu ska jag skrubba sonen & sen mej själv,,,FÖR!!!
Jag KAN ducsha utan hanske/plastpåse på handen nu *TJOHO*

Ska på möte med "sovdoktorn" & sen ska jag till Arbetsterapeuten
& få träning av handen,,vill sååååå gärna pilla bort mina skorpor=//

C U 2 night!

Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar