söndag 27 september 2009

Tvi vale,,,,

1
,,,,för uppvärmt kaffe!
*spott & fräs*
Brygga nytt är en bra ide tycker jag =)
1
Samma visa idag,,bara för att jag får sova så nä,,pling ögonen upp
halv åtta,,trist men men kaffe gör susen=)
1
Cajjo & jag tog en walkabaut på över 1 timma i skogen,,,nu är det en
trötter i soffan bredvid här men hos mej bara kryper det,,
tankarna snurrar & jag får ingen klarhet i saker & ting,,,
känns som en karusell utan åktidsbegränsning,,,
Saknar Theo nåt så fruktansvärt oxå & det är massa dagar tills jag
får träffa honom igen...*suck*
Förmiddagen vart bra men nu nyss bara rasade det igenom..
!!!!!!!BAJS BAJS BAJS!!!!!!!
1
Hoppas det släpper av för vi ska åka till ett ställe idag som jag inte
kommer ihåg vad det heter & hämta en cykel & en gammal
cykelkorg till mej,,,
Tack svärmor =)
Det finns även ett hus där som jag ska få gå in i =)
Såg ett kort på huset & det är ett speciellt rum som jag bara måste
gå in i, vet inte varför men jag bara måste & de ska jag få göra idag
så de kanske kan få mej på andra gladare tankar....
1
Är så oerhört trött på att må så här,
varför kan inte vågskålen vara jämn?
Är det så mycket begärt?
1
Ja ja jag fortsätter kolla på True Blood,,den är fängslande men hur
mycke ska dom göka egentligen *L*?
1
Ikväll blir det redit potatermos & tjockkorv..
Vad ska ni äta för gott?
1
Hejdåposs!

4 kommentarer:

  1. För jämna vågskålar kan bli tråkigt, men det behöver ju inte gunga storm iheller!
    Potatisgratän med skinka.

    SvaraRadera
  2. de blir Tofu givetvis

    SvaraRadera
  3. de gökar ett par avsnitt till sen blir det bättre:-) och man förstår jason Stackhouse bättre med framåta:-)

    SvaraRadera
  4. True Blood är bäst! Tyvärr har jag sett båda säsongerna, så nu har jag inget att titta på. Men det kommer en tredje säsong i juni nästa år :-)

    SvaraRadera