söndag 13 september 2009

Funderingar ,,,

Först blev jag oerhört förbannad
Sen blev jag lessen
Nu vet jag inte om jag ska skratta eller gråta
Jag tror jag ler!

Jag undra mest just nu hur lågt en person kan sjunka för att få sin
vilja igenom?
Jag fick reda på i går kväll att jag har att se fram mot just nu en
korthårig son & en Julafton utan Theo!
Hårt mot hårt skrev du,,
Varför använda Theo som ett verktyg mot mej?

Börja med att prata med mej istället,,jag bor i samma stad, vi ses
varje vecka & inte via sms.
Jag har aldrig nekat att ha Theo mer än "min" tid, han är alltid
välkommen hos oss & de vet du!
Är väldigt trött på dessa påläggningar av luren i örat,,,

Ja ja vi får väl se hur allt slutar =)))

Gårkvällen blev inte så lugn som tanken var,,fick Farbror Conny
besök =) rötjut & öl & massa tjat & prat..en trevlig happening=)
En stor välbehövlig Annakram & promenadsällskap med Cajjo oxå!
Tack för att du korsat min livsstig !
Mia & hanen kom framåta natten oxå,,,

Idag har det varit migrän & Mia har åkt hem men snart syns vi ju
igen, bara två veckor =)
Chilla lite & mysa!

Nu ska jag bege mej till matbordet,,hanen har fixat varma mackor
& gottigott,,en underbar söndagskväll..

& du hanen,,,,Älsk du !

Ha en underbar söndagskväll där ute....
I morron ska jag nog bli av med bandaget,,det är GROOSE nu!

Hejdåposs!

5 kommentarer:

  1. jag har herr ågren här på besök, och han kryper i kroppen på mej. jobbigt. migrän är ingen hit heller men rötjut är livvsfarligt för såna med migrän...rötjut o choklad o ost ska vara värst har jag hört...
    farbror conny mådde som en apa messade han innan, så vi fick ha bilen här:-)))))
    ja jag är lika glad att du korsat min väg så det så ankepanka!
    kram

    SvaraRadera
  2. Om inte Theos pappa kan vara vuxen, så är det ju väligt väl att du tydligen kan! Nårjekramen!

    SvaraRadera
  3. Synd att vissa människor kan gå så långt genom att såra dig via din son. Vad är det för syn din son få att växa upp med en tjurig pappa som inte kan kompremissa, bla? Otrolig barnsligt av honom. Men det kommer en dag det kommer att staffa honom. Kanske inte nu, men det kommer. Det lovar jag. Jag bli både arg och ledsen att behöva läsa detta. Massor med kramar till dig

    SvaraRadera
  4. Usch då! Det där beteendet känner jag också igen. Sedan jag och Adrians pappa gick isär för 3 år sen, så har Adrian varit ett verktyg för honom för att komma åt mig. Först så sa han att Adrian inte kunde vara hos honom för att han hade för liten lägenhet. Sen så fick inte Adrian vara hos mig. Han har ljugit, hotat och varit allmänt nedrig. Men nu är det slut med det! Soc har tagit ett beslut om att Adrian och hans pappa bara får träffas under bevakade träffar, under förutsättning att han är opåverkad av alkohol och droger. Rättegång väntar nästa månad, vilket jag verkligen ser fram emot. Så mitt råd till dig är att bara ligga lågt. Går det till överdrift - anmäl. Det finns gränser för vad man får utsätta sitt barn och hans mamma för. Skriv arga brev till honom där du skriker ut all din ilska - men skicka dem inte. Spara dem och läs dem ett par veckor senare.

    Ha det bäst bästase!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Blir så ledsen och trött när jag läser det du skrivit, vet PRECIS hur det är...och det känns för jävligt! Ingen större tröst kanske, men det blir lättare ju äldre barnen blir!
    Kram

    SvaraRadera