tisdag 29 september 2009

Energi i kroppen...


1
Var nere & beställde hem "min mobil" så i morron ska jag gå dit &
kolla så det är just den jag vill ha men det tror jag allt =)
1
Fick en inbjudan till kaffe & kram men eftersom varit i min
bubbla så var jag velig hit & dit,,lägenheten lockade men som tur
var så sa Hanen till mej att prova,,
Ja sant jag har ju valmöjligheten att åka hem efter 2 minuter
om jag vill!
Sagt & gjort,,,en kvällsbloggfika bidde det & ca 2 timmar =)
1
En IKEAkasse full med energi fick jag med mej hem & en så timad
present av Blomman,,,,,Tack gumman!
Vit asagod choklad(som snart snart är slut) & Lavendelbadsalt &
Lavendelfotspa...
Mmmmmm vad jag ska mysa,,,
I Löv Lavendel jue & vit choklad =) Är de inte fint va!
1
Det var en energifylld bloggfika idag & så väbehövlig,,
Hanen tyckte det var helt ok att jag kom tillbaka med energi*fniss*
1
Nu har Hanen somnat sej & jag ska kolla ifatt True Blood,,ligger lite
i lä med mitt tittande men det är ju lätt fixat =)
1
Önskar jag kunde ta mej i hampan mera & göra så här men jag kan
inte styra det =(
1
Hejdåposs!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar