fredag 18 september 2009

Vill nån skicka över en knipe energi?

1
I dag hade vi hyresvärden på besök, hade ju hoppats på att få
omtapetserat i vardagsrum & Theos rum men nä det var bara 6 år
sen dom tapetserade om & det ska gå 13!
& vi som hittat en fin fiondvägg i svart botten med vita &
silverblomblad på men de var aldeles för djärvt så de fick vi göra på
eget bevåg!
Det vi kan få är ersättning för 6 års slitage & sen göra jobbet själva!
Men det ska vara en behaglig tapet inte för djärv *L*
Ja de ska vi ju hur eller hur men dessa normer!!!
Ska vänta på en kalkyl om hur många kronor vi kan få för det, när
bolaget pratar om oss som bor här så namnges vi som HG,,
han sa HG varje gång & det betyder då hyresgäst,,snacka om att
inte vara någonting!
1
Sen for vi & hämtade Theo & for vidare till skogen, kantareller var
med på kartan idag men nä de var dåligt med det.
Bidde nog bara till 1 macka !
Theo & Hanen gör ett tappert kantarellförsök.
1
Vi beslöt oss för att åka & picknicka istället, jag är så barnsligt förtjust
i att sitta på en filt & fika i skogen eller vid vattnet,,,
picknickutsikten
1
Fiskarna lekte i vattnet & åt upp kexen vi kastade i & vi njöt.

Theo

Jag & Theo

Vi *L*
1
Sen bar det av in till stan igen & handla & fixa.
Nu leker Theo på gården & hanen rastar Cajjo på långpromenad &
jag ja jag sitter här med begynnande huvudvärk & vill bara lipa!
1
Är en oenergidag i dag,,jag BARA grubblar & grubblar så jag mår
illa nästan.
Jag kan inte riktigt fatta hur Hanen står ut med allt kaos & skit
som är runt mej, att han bara orkar?
Är ju knappt så jag själv orkar ibland.
1
Ja idag är det en tyckasyndommejsjälvdag hoppas bara att helgen
blir roligare om inte annat för min familj, jag känner mej tyvärr
så van vid att åka berg & dalbana fast utan pirr i magen =)
Jag kan inte berätta vad jag grubblar på ännu men tids nog får ni
veta, typ nästa vecka & då hoppas jag att grubblerierna varit i
onödan!
Men NU känns det BAJS & PLUTTANFALL!
Nu fick ni en gnällAnkan,,Filåt =///
1
I kväll blir det till Theos förtjusning PIZZA, hade tänkt vara
energisk & göra nåt nytt,,Pannkaksrulle men nä,,Pizza funkar
I morron ska dom på Chipslåda till lördagsmys=)
1
Vad ska ni äta för gott till helgen?
1
Ha en bra kväll allahopa, jag ska samla energi & titta på Glamour =)
1
Hejdåposs!





4 kommentarer:

  1. ja gumman det är inte lätt att skicka energi när jag ingen har själv:) varit en tuff vecka när sambo jobbat eftermiddag, kändes nästan väl övermäktigt...men men. jag grubblar över samma som du, och herr ågren sitter på min axel med sen häromdan. men fan målar vi inte på väggen förrän vi måste. och då hjälps vi ju åt.
    nu är det fredag och äntligen är sambon hemma och jag kan tagga ner lite, skrivit mkt om stall, men fan vad energi det tar när man har med fem ungar typ...
    längtar till torsdag då vi ska sitta hos blomman o fika och prata om allt man oroar sig för ionödan! puss på dej kära anka, love jooo!!!!

    SvaraRadera
  2. Man får må dåligt. Det är lag på det har jag hört. Man får också vara ledsen och gråta så mycket man vill. Jag har också en sambo som får stå ut med mitt mående. Man får dåligt samvete, men han står ändå kvar.

    Underbara bilder förresten :-)

    Här ska det käkas böngryta och färsk pasta.

    Hugz

    SvaraRadera
  3. oj.. har inte riktigt planerat in vad som ska stå på menyn i helgen. jag hade tänkt äta chipslåda någon gång, men dit kommer jag inte ... ännu! frågade k nu och han viste inte heller. Och nu sitter ha och gör narr på mig :P

    SvaraRadera
  4. GLÖMDE JU SKRIVA KRAM JU

    KRAM :*

    SvaraRadera