tisdag 8 september 2009

Jacka & våfflor =)

1
Hemkommna från en torgrunda med mor & Theo...
Det hittades ett Lavendelljus som nu är tänt & luktar underbart!
Mor köpte även en jacka till Theo,,Tack mor!
Den är lika mjuk som den ser ut & gosigt ludd innuti =)



Den här möter Theo hösten i numera=)

1
Mormor bjöd oxå på kaffe & våffla hos Röda korset,,mysig & bara göra
såna saker.

Theo & mormor mumsar..
1
Jag kan ta mycket men nu känns det som om det är väldigt personligt
mot mej & vad jag INTE gör!
Jag busringer INTE & varför får jag misstanken,,på riktigt?
Jag är 37 år snart & håller inte på med sånt,,,
Sluta anklaga mej för nåt som andra uppenbarligen gjort,,är oerhört
trött på detta nu.
Frågan finns ännu kvar,,,VARFÖR i hela friden skulle jag göra det?
& framför allt VARFÖR misstänker ni mej?
Hoppas att allt snart löser sej!
1
Nu är det lunchdax, är glad att jag gjorde lite storkok innan
operationen.
Är bara stackars hanen som får all disk =(
Men sen när jag är som jag ska i vingen ska han allt få en god middag
det är han värd!
1
Har varit & inhandlat färg så får jag se om min "personliga assistent"
har lust att lägga en klick i håret på mej ikväll!
1
I morron hoppas jag på fika mej Anna & Blomman i Anknästet.
1
Nähä dax att flaxa vidare..
1
Hejdåposs!

4 kommentarer:

  1. Imorgon får du antagligen skitsmarriga kakor till fikat. Jag börjar bli sur. (vill också vara med!)

    SvaraRadera
  2. Imorgon kan jag nog inte komma, känner mig fortfarande inte pigg. Tråkigt, väldigt tråkigt. Jag som har sett fram emot att få träffa er. kram

    SvaraRadera
  3. jag kan cykla upp till dej:) elva tiden eller?
    du får bestämma jag kan från halv nio till tio i två:-)
    bra att du får en ursäkt!!! DU ska inte ha nåt oförskyllt kära anka, du kämpar väl tillräckligt ändån?! nästan så JAG blir irriterad på allvar.
    men men vatten under broarna. du är en underbar tjej.
    kramen

    SvaraRadera
  4. Osloskånskan: Nähä i morron behöver du inte vara avis för det blir vad frysen bjuder på,,vetelängd & muffins men numera är du oxå med på ett hörn när vi fikar...hur många bitar vill du ha? Kaffet svart? =)
    Blomman: Usch vad trist, kommer sakna dej men nya tag nästa vecka,,kramen
    Anna: ja ursäkten kändes bra för den anklagelsen var jag INTE befogad alls. Synes i morron..Kramen

    SvaraRadera