onsdag 6 november 2013

Har ni ätit bakelse?

 
Jag har lite fjärilar i magen ...
 
I morron så är de första dagen på min praktik.
 
Det ska bli väldigt skönt att få något att göra utanför
lägenheten, att få känna mej behövd men lite nervöst
är de allt..hoppas dom är snälla =)
 
Har fåt stränga order från mannen att jag får bara ta
hem 1 sak / vecka fast jag tänker att de måste ju gå
att byta ut mot de jag har ...eller?
 
ETU gruppen träffades idag & min laktosmage hjälpte
mej från att inte trycka i en Gustav Adolfbakelse..
 
Har ni käkat nån bakelse idag månne?
 
Det är med sorg som vi fick köra tillbaka Challe idag
till gamla tryggheten, Pixie var inte snäll mot henne.
Hon fräste & viftade med tassen åt henne, satt &
vaktade så de lilla livet inte kom in i bajslådan.
De lilla livet vågade inte leka som en kattunge gör
utan Pixie sjasade in henne under soffan eller
under duschkabinen.
Det är inte rättvist mot någon av katterna, är bara
glad att den lilla är uppvuxen med en chiwowa &
2 småbarn så hon hade lite tåga i sej.
 
Men Robban sa att hon hade blivit så glad när hon kom
hem igen, hunden & ungarna likaså så vi gjorde rätt.
Å de känns bra fast vi kommer sakna de lilla livet
men det är bara att konstatera att Pixie är en ensamkatt.
 
Så fort Challe burits utanför dörren så firade hon med
The happydance & sket 3 gånger på 10 minuter i lådan..
 
Ja , jag kan riktigt se hur hon ler här nu...hmmmm
tror hon har lärt sej av Lakrits =)
 
Det ä redan skillnad på henne, "gamla " Pixie är
tillbaka.
Hej Då Challe <3 p="">
 
Kvällen har bestått av bakning, morotskaka &
filmjölksbröd.
 
Hejdåposs!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar