tisdag 5 november 2013

Soptipp ?

Innan sommaren så stängdes vårt miljöhus som vi har
haft turen att ha här i området där vi bor.
Det var fantastiskt förmånligt det gick att slänga kartong,
plast, mörk/ljust glas, batteri, sprayburkar,glödlampor &
tidningar.
Men folk har  väldigt svårt för att läsa & se vad som
ska vara där inne så efter sommaren så öppnades det
inte igen, vaktmästaren tröttnade !
Jag förstår honom men blir förbaskad på alla lata
människor som slänger in all skit där & sabbar för
oss som vill sortera & för miljön.
 
Tydligen har dom ännu inte fattat att det är stängt
sen i Juli månad..
Så kasst !
Soptipp?
 
Idag har jag varit & provat ut kompressionsstrumpor
hoppas på att mina ben ska bli mindre stumma
 
Svarta fick det bli för beiga VÄGRAR jag !
 
Så nu vänta 4 veckor tills dom kommer.
 
Var & träffade min coach idag också & la fram att
jag önskade träna 1 gång/ vecka så nästa tisdag
drar det igång, ska bli skönt....
Friskis & Svettis here I come !
 
Katterna går si så där, Pixie fräser åt den lilla &
jag börjar få dåligt samvete a bådas vägnar..
Tålamod är inte riktigt min grej längre så jag vill ju
att dom ska vara sams typ nyss.
Hoppas på bättre resultat i morron, det känns inte som
om Pixie är tillfreds med Challe...
 
Har ni några erfarenheter i ämnet?
 
Hejdåposs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar