tisdag 24 december 2013

Dan före dan....

Då styrde vi kosan mot Jönköping & shopping.
 
Passade på att sätta ett ljus hos pappa också, julen
är tuff då är saknaden stor.
 
 
Vi började med en java i kosoffan.
 
Jag blir lika förundrad varje gång jag ber om laktosfritt
& svaret blir..
-Hmmm laktosfritt, är de mjöl?
 
Stros på stan & hittade det vi skulle utan att få panik
bland allt folk =)

Tog en lunch i den Grekiska andan..

Hanen kikade in på 4 sound & vips så var vi
3 i bilen hem !!
 
Hade tänk julekrama på mitt Cillaben men tiden
försvann för oss, vi får helt enkelt cyberkramas istället.
 
När jag kom hem så låg den bästa julklappen innanför
dörren...
Mitt provsvar från gyn...
Det fanns inget oroväckande !
Jo en bästa julklapp kom också,,,,,
Inget att oroa sej för där heller !!!
 
Nu kan jag fira jul, stenarna fallit, oron borta!

Även en klapp från Cillabenet..
Tack mitt Cillaben för fina presenten,,,
 
Foto
Kvällen fick bestå av paketinslagning, bingolotto &
en konjak.
 
Nu är jag redit trötter så det får bli kudden några timmar.
 
Hejdåposs!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar