onsdag 25 december 2013

Jul..

Vi brukar turas om att ha julen jag & svärmor & i
år var vi hos henne.
Saknade syster men mamma var med oss, ä skönt
när det går att samla så många som möjligt på
samma ställe.
 
Theo hade fått post till min svärmor.
Kom tomten till er?
 
Massa god mat & mys hade vi på julafton, sådär lagom.
Jag var så trött så trött fast inte så konstigt med allt som
varit, besked som jag väntat på & en heldag på stan..
Tror minsann jag slumrade en stund vid Piff & Puff =)
 
 

Theo hade minsann varit snällast =)

Jag fick också fina saker plus en chokladask.

Bästa klappen fick allt Jacob <3 p="">
Kvällen bestod av paltkoma, ett glas vin & mysbyxor.
Theo lekte med tekniken & Hanen chillade.
 
Idag blir det nada, känns som om luften gått ur.
Robban måste upp en sväng till juldagsfesten,
Theo är hos sin far så jag blir här hemma själv med
julens utbud på tv.
 
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar