söndag 4 oktober 2015

Follow your feet.



Tack fina vän för tavlan.

Fått iordning på några delar av lägenheten, nu får dom gärna komma
& måla ,fixa luckor Å toa så resten kan fixas oxå.

Lördagsmys hade vi, frulle på cafe & utomhushöstfix.
Varit på Näsbymys med dessa fina .
God mat,efterätt & snacks, fina tal & nyttiga samtal.
Tack fina ni för kvällen .


Denna veckan har verkligen varit upp & ner.
Hanen har varit på kurs & jag fixar inte riktigt när han är iväg,
jag är så rädd för att det ska hända honom någonting.
Vet att det är något jag måste arbeta med för det är ju inte
logiskt med tanke på att det är helt ok att han kör massa mil
varje dag i sitt jobb...men ångersten är sällan logisk tyvärr.

Så istället för att njuta av dagarna har jag haft getingbo inne i mej
& sovit så mycket jag bara kommit åt, varit mamma när Theo
kommit från skolan....
Ja inte gjort mer än jag behövt.

Längtar verkligen tills jag kan bemästra de där svackorna.

I morron åker jag till Lydiagården, det ska bli underbart
samtidigt som det kommer bli en utmaning att vara utan unge
man & katt men ack så nyttigt.

Så lördagkvällen har fördrivits med packning & hårfärgning.
Hanen är på klubben det är ju Tattoomania i helgen.
Trist att det var jusst denna helgen hade ju varit mysigt att fått
mysa hela familjen.


Nä det är välan dax att krypa ner i bingen en sväng.

Hejdåposs!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar