måndag 5 oktober 2009

Gosedjurstvätt,,,

1
Sicken slödag,,huvudet bultar & jag börjar nog bli sörfyld=(
Fm slappade vi & sen bar det ner till Biblioteket,jag & Theo.
Han lånade 3 filmer, det fanns inga PS2 spel till hans ålder inne.
Handla sköljmedel & mjölk oxå!
Hanen kom hem oxå med tung i huvudet & slö efter jobbet,,,
1
Då vi har en gosedjursälskande Cajjo här så ryker ju även Theos
gosedjur med i ivrern ibland så idag fick det bli lite gosedjurstvätt!
Hänga på tork =)
1
Usch mina tankar är på allt som dom inte ska vara,,,måste ringa
min läkare i morron, han var ledig idag för jag mötte honom på
NETTO.
This is shit,,,,jag vill bara må bra & sluta mota Ågren i grind,,börjar
bli tråkigt nu faktiskt!
1
Funderar på att åka till Nässjö i morron , fick reklamblad från
RUSTA & dom hade en perkulatorbryggare för 12 koppar för
249 kr,precis vad jag letar efter,,
Är så grymmerligt trött på våran bryggare & sen hade dom
överdragsbyxor & mössa till Theo för ett bra pris.
Ska kolla om mitt Cillaben kanske kan möta upp,,,var nästan 100
år sen jag pratade med henne.
Har lite dåligt samvete men detta med att lyfta en lur,,ja även till
mitt Cillaben,,,känner mej knasigast i hela världen ibland!!
1
Fick precis reda på att våra utskick kommer i morron,,,tjoho,,,
ska bli kul & se dom Live!
Våran Mc klubb ska ha fest nämnligen om ca 1 månad!
1
Nix pix,,nu ska jag ner & hämta tvätten & sen ska jag gosa ner mej
med Hanen & Theo i sängen,,,,
Theo spelar PS2 & vi kan leva med att vara publik en dag som
denna =)
1
Hejdåposs!

2 kommentarer:

  1. Her kommer en systerkram o en massa energi! Skrev precis till mymlan att hon skulle sparka Mr. Ågren i röven,det kan du oxå göra! Eller mellan tårna, stortårna... Puss o kram vill oxå fika!

    SvaraRadera
  2. ja du ankepanka....har inte så mkt energi att skicka, meen det jag har får du:-) pöss och kan du torsdag? förmiddag?

    SvaraRadera