söndag 18 december 2011

Bitchpyssel...

Julkortspyssel med Bitcharna var det igår hemma hos
Cissis Dennis, 6 Bitchar av 9 var inte så illa pinkat..
Vi är ju ändå lite utspridda..
Vi fick äta av det undre lagret=)
Jag,Hanen,M & N kom lite senare än dom andra så
vi kom nästan till dukat borde.
Tacos e mumma!

Firade våran senaste 20 åring oxå..hon fick ett fint
halsband från oss i klubben..

Laila Bagge
Söstra mi var med oxå,,,rund & grann..
13 dagar kvar..

Lim,glitter,sax,pennor,öl,vin & fnitter
Redo för pyssel!
Ordning & reda..
Limning pågår
Textning pågår
Hojarna måste ju vara med oxå *L*
Efter några öl så var ordningen oåterställd=)

Funderar på om Dennis fick bort glittret på bordet idag..
Grabbarna spelade kort på övervåningen  & hade de
bra.
Julkort blev de några stycken iallafall,kul hade vi.
Resan hem var en aning snöig,,,

Mådde som en prinsessa idag=)

Skulle varit på paketfest idag egentligen men jag avsa
mej det åh de är jag glad över,jag behövde vara
hemma,är något varje dag nu fram till jul så vill jag
ha en bra jul måste jag lyssna på mej själv!
Stolt?
Jappeligen =)

Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar