torsdag 4 juli 2013

Galen saknad...

Först hade jag det men sen när jag tänkte efter så kom jag
på att
VARFÖR?
Dåligt samvete för att jag tar hand om mej själv & vilar!
NIX!
 
Jag saknar Theo nåt så galet, saknar hans kramar &
våra tjafs!
Jag är inte gjord för att vara barnledig helt enkelt, jag
är inte riktigt hel när jag inte har båda mina grabbar
hos mej.
Theo är ju i Göteborg sen i fredags för mostermys &
simskola, jag är så klart glad att Mari får Theogos &
kramar för dom ses så sällan själva..
Men jag saknar & får inget gjort här hemma..
 
Det jag har gjort är SOVIT!!!
Först kändes de lite konstigt men nä, jag får passa på &
när jag sovit så här mkt så behövdes det förmodligen.
 
Jag skulle gjort så mkt,träffat så många,åkt hoj men
boostade mej själv istället =)
De är bra skit!
 
Igår var jag med mor min till en loppis & hämtade ett
skåp hon lagt undan, var ju tvungen att ta en lov runt
efter fynd...
Jag & loppisar =)
 
Vi fyndade 60 Kalle Anka tidningar till Theo för 50 kr
& en film för 15(bra present) ja & denna skönhet..
Halllampa endast 70 kr!!
 
Blir att återkomma dit minsann !
 
Manikyr stog på agendan också,,välbehövligt!
 
Idag blir det musketörsfika med mina fina .
 
Å kvällen BIO!
 
Hoppas den är bra.
 

Saknar ju inte mindre av denna fina bild...
Älskade unge.
 
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar