torsdag 13 februari 2014

Det går troll runt om oss....

 
 
I går var jag på jobb igen & trivdes som innan =)
Ska utöka till 2 dagar f.o.m nästa vecka sen får
det vara bra på avanseringen ett tag..
 
Men skönt att få känna mej behövd utanför hemmet i alla fall.
 
 
I Ankboet går vi lite på halvfart,
Theo hittar inte sin nattsömn 5 dagar av 7
& dom 5 dagarna är ett h-e med tjafs & gnat..
Jag sover med zopiklon,,enda möjligheten.
Robban jobbar för nästan 2 & snittar ca 30 mil /dag
+ kundtid..han som alltid brukar vara pigg är
trött & har huvudvärk..
Lite orolig är jag för honom.
 
Det känns lite som om det går troll i vår umgängeskrets
det ena avlöser det andra känns det som..
 
Det är ju inte så att vi går & stukar fötter eller bryter ben
nä då här slår vi till med redia doningar...
 
Just nu håller jag alla tummar för familjen I att allt
går så bra som det bara kan..tur det finns expertläkare
i Sverige.
 
Sportlovet har bestått av lek för Theo & en dag med
bonusfarmor igår..
I dag åker vi till Leos lekland med Carro & Joel, de
ska bli skoj för jag har aldrig varit där innan..
 
Hejdåposs!
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar