onsdag 25 mars 2015

Ser bra ut framåta...

 
Nu har jag varit på studiebesök på en sysselsättning
här i stan Freja heter det.
Trevlig atmosfär, jag kan pyssla.få akupunktur & vara
på mina villkor & min ork.
 
Vet inte riktigt när jag börjar för just nu så går vi ju på
kursen Leva med cancer jag & Robban.
Jag hoppas att denna ska ge mej det avslut på tankarna
som jag vill eller åtminstone en bit på väg.
 
1 April så blir det Kultur på recept i 10 veckor framåt.
Innehållet får vi väl reda på helt på infomötet men det jag
fått sagt är att det ska vara sång,dans,teater,skapande mm
nyttigt för själen.
Mer info kommer jag ser fram mot det i alla fall.
 
Haft en underbar halvdag med mitt Cillaben
 
Ble ve redia ägg, nya vandrande pinnar & en
kökslampa på loppis..
 

Premiärturen är tagen,något kall men de var det värt =)

Lyckades se solförmörkelsen.
 
Nu är det ju några år kvar till nästa får se om jag får
uppleva den också!



Fick låna en vattenfontän av en granne, vår Pixie
är ju väldigt förtjust i rinnande vatten.
Trodde den skulle brumma massor men den är inte
högljudd alls & bara efter någon timma så lapade
hon i sej vattnet..
Inte vacker men funktionell & vi vet att hon dricker
som hon ska vår lilla katta.
 
Håll nu tummarna för att Kultur på recept är bra för mej.
 
Hejdåposs!
 
Ja som min vädjan innan, lämna kommentarerna här
ist för på Fejjan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar