tisdag 3 november 2015

Sjukstuga....



Sjukstugan är i full blom här..
Jag är inne på min 3:e vecka nu, feber, hosta,snorig,hes & i
Lördags kväll blev Theo med feber....
Hanen snorar men det bryter inte ut,,,,så kaboom börjar min skit om
feber igen...så less på detta nu.
Jaja bara att vila,dricka & äta glass..

Har dock gjort lite skojsigt.

Vår vän Thomas fyllde 60 så hans fru alias syster Maya hade
fixat ett surpriceparty för honom..
ca 100 pers.

Fredagen for vi till syster & Patric men där var det dött =))

Lördagen var dt partydags, jag var väl inte piggast precis
men ville så gärna vara med Å fira Thomas.

Älskade hanen
Då Thomas spelar & sjunger så hade Maya dragit ihop ett band
med kompisar till Thomas från när Å fjärran.
Jo han blev paff när det var han som skulle upp på scenen Å
vara huvudnummret...
Staten & kapitalet rockade fett !!!!

Denne mannen älskar att fika så gästerna hade bakat kakor Å
tårtor i långa banor de var nog 17 olika sorter 10 tårtor.
Annat tilltugg Å bar...
Var inte direkt hungrig när vi gick därifrån.

Fantastisk fest Å Thomas verkade vara nöjd.

Syster Å jag

Theo har haft höstlov,lite trist att jag var sjuk bara men vi
asade oss till bion iallafall, laddad med halstabletter Å hostmedicin.

Har ni inte sett denna så se den Å har ni inte sett ettan så se den med.

Älskar dessa filmen...
Blablablabla...

Hejdåposs


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar