söndag 4 maj 2008

Giftermål & picknick!

Börjar först med att grattulera Marie & Gojje som gifte sej igår,
ingen anade nått *fniss*
Grattis,grattis,grattis.....
Vet att ni kommer få ett kanonliv tillsammans för ni gör så bra!

*******************************************************


Oj tiden försvann,,,har varit fullt ös!

Har hunnit med en del sen sist...övat truckkörning,,
så på måndag ska jag visst köra ttruck säger dom...
ska bli spännande & se hur det går,,ja ja de får bli som det blir
har ju bara övat ca 2,5 h på att köra så jag är ju hur ovan som
jag kan bli men ska bli kul & prova & se om det är min grej!

I onsdags så möttes jag av god mat & vin & mys...trivs mer &
mer för varje dag!
I torsdags skulle vi ha picknick,,jag, hanen & hans kompis..
sagt & gjort,,korv inhandlades & en engångsgrill..in i bilen..
Ja vad händer då?
JO REGN!!!!!
Picknicken slutade på hanens balkong & ätandet i soffan men
det gör inget för picknicken vart kul ändå & hundarna var
ju oxå trötta efter allt springande i skogen *ASG*

I går åkte jag & sonen i kusinbarnets cadillac men han var
skeptisk, var nog mest jag som var lyrisk *L*.. hoppborgen
var mest lockande ändå!

Hade najsbesök i går så kvällen var kanon..


Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar