lördag 31 maj 2008

Cikus & saknad....

Jaha återigen försvann 1 1/2 vecka,,,,bara konstateraatt tiden
räcker inte till som den ska,,,
Med mitt truckkörande så lever alla ännu, bara ett stackars hörn
som fick ge med sej lite häromdagen =)..
har det ganska bra i min truck nästan bättre än bilen för det finns
ju AC i den & det har varit guld värt denna vecka kan jag lova,,,
har fått en sån snygglo bonnabränna *L*

Annars lite kuliga nyheter så har min samba & hennes pojke köpt ett
hus några kilometer utanför stan här, så när han kommer hem från sin
utlandstjänst så flyttar dom till huset.
En annan kompis ska bli mamma i December, det tycker jag är riktgt
mysigt..men jag hörde ryktas om att det kankse var 2,,,stämmer det??
Kan bara grattulera tjejerna!

Annars har min mor jobbat på för fullt med sitt hus o allt vad
det innerbär, i dag är sista dagen som Furufors är vårat.
Det är vemodigt blir lite lessen allt tycker inte om det men det är ju
det bästa alternativet, mamma kommer få det bra i sin lägenhet när
den väl blir tapetserad o beboerlig.
Nästa vecka ska hon börja fixa i den.


Ska grattulera lilla grannen oxå som fyller år idag så om en liten
stund så ska hon komma på födelsedagsfrukost här & sen ska vi vidare
till Växjö & på Mc träff med barnen,,varmt & gott & massor av
kul folk & så klart en & annan kel oxå kanske =)
Blev jue ingen premiär denna helg men nästa så blir det
High Chaparall hoppas jag på.

I morgon ska jag & min son gå på Cirkus,,,jag som aldrig brukar vinna
något vann en biljett genom tidningen så då får vi titta på elefanter
& clowner det blir nog kul hoppas jag..

Nähä dax att koke kaffe o duka fram till födelsedagsbarnet...


Hejdåposs!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar