söndag 1 juni 2008

Mc Träff!

Igår var vi i Växjö på mc träff med barnen,,varmt & gött
& massa kuligt folk som ja en del var det faktiskt år sen jag såg!

Min son hade fått tattueringar på armen & dom kan jag lova var
han väldigt stolt över varenda en som vi passerade eller så såg han
helt enkelt till att han passerade dom & det enbart för att stolt sträcka
fram sin arm & visa sina fina tattueringar....hade jag varit singel så
hade det varit ett ypperligt kanon raggningsgrej *ASG*
Uppmärksamheten fick han ju totalt..

Han & hans kompis busade runt för fullt & dom hade hojskoj.
En & annan bikers fick busa av sej lite med grabbarna oxå !
Satt i gräset & mös & tjatade med folk & sen fyllde ju grannen år så
hon fick ställa sej upp så sjöng alla knuttarna för henne *fniss*

Mina " Bitchar " var där oxå några av dom....
Sen var det Linedanceuppvisning & själva gruppen som dansade var
ju proffsigt duktiga men det roliga kom när ett gäng onyktra bikers
skulle få prova på.....ja tänk själva hur det såg ut!
Någon gick in för det & någon gick ut för det, någon tog en vals,,,,
ja listan kan bli lång om jag vill men många skratt bidde det.

2 trötta men nöjda småkillar stoppades in i bilen senare & for hem sen...

Idag blir det cirkus men det blir en annan blogg om det.

Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar