onsdag 4 juni 2008

Tröttlort!

Hur trött är det tillåtet att vara???
Känns som om jag inte får tillräckligt med sömn någonsin...
GNÄLLFIA!!!!!!!

Ja ja vad är en bal på slottet *L*
Cirkusen gick kanon,,Theo skrattade så han nästan kiknade
när en man krånglade med en lyktstolpe,,han uppskattade
i allafall att vi var där, hade även sällskap av min jobbarkompis
och hennes barn så det var mysig söndagsnöje.
Var inte så mycket djur vilket kankse egentligen var bra för
jag är inte helt övertygad om att djuren tycker att det är
så kul & kuska runt & göra konster för alla imponerade människor.
Men nu har han varit på sin första cirkus iallafall.

Måndagen var vi på sommarfest på dagis med picknick..
Jag tog komptid & sa att jag skulle hämta efter mellanmål...
min lille fis hade velat äta mellis 30 minuter tidigare bara för
att jag skulle komma efter mellis,,,han trodde jag skulle komma
snabbare om de åt tidigare...men ack så varmt mitt hjärta blev
när en solstråle mötte mej den eftremiddagen.

Annars så flyter det på, denna vecka kan allla pusta ut på
jobbet för detta är inte min truckvecka....

Ser fram mot helgen ....första mcträffen...ska bli så attans
förbaskat kul!
Sol, gott dricka, kuligt sällskap, kela lite...ja listan kan bli lång!

Nu kommer lilla grannen en sväng!

Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar