fredag 9 maj 2008

Stolt!

Yeeeehaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!
1 vecka av truckkörande & inga större skador eller som min
jobbarkompis sa
- Flaggan är ju inte på halv stång ännu!!
En erfarenhet rikare & de var kul även om det var en aning
hektiskt i eftermiddag men det är ju så när jag inte har vanan,
känner mej stolt över mej själv iallafall.
Att jag vågade prova får se nu hur nästa vecka går =)

Härligt med sol iallafall men helgen ska bestå av att röja hos mor
igen, min pappa var en samlare av inte denna värld,,,det måste ses
för att tro det!

På söndag ska jag förhoppningsvis byta olja & oljefilter på Dagny så
jag kan hojka nästa vecka till jobbet i solen.

Mår för övrigt helt kanon,,,trivs mer & mer i sällskapet.
Hoppas det blir så rätt som det känns just nu nu annars blir jag
lessen i ögat!

Ha en attans mysig pingst ni nu som är lediga & njut av solen.

Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar