torsdag 9 oktober 2008

8 dagar...


Har varit snusfri nu i 8 dagar...Fan vad duktig jag är,,ska nog
erkänna att jag äter lite mer istället men jag tycker nog att jag
kan få det va!
Känner mej stolt hur eller hur...

Igår fick jag tillbaka mitt nyladdade batteri igen & fick faktiskt
tummen ur & stoppade i det idag så jag kunde ta mej en tur
med "Dagny". ( Thank U)
Har inte åkt sen i Augusti så det var minst sagt en helt
underbar känsla, blev dock bara en liten sväng då mamma var
barnvakt men det var så jag fick känna på att iallafall.
Tummen/handen ballade inte ur heller så det var ju bra!
Synd bara att det är snart slut på säsongen men men...

Sen blev jag så urbota sugen på paj så då var jag ju tvungen
att göra det..
hade lite svårt att bestämma mej så det blev både äpple &
hallon/blåbär/jordgubbspaj...de var mumma för nasse det *L*
God kvällsmat bidde det iallafall & de finns massor över *slurp*
Helgen blir fullt ös, i morron ska vi fira mamma som fyller 70
& sen är det Tattoomania hela helgen oxå.
Hoppas nu bara att Camilla blir frisk så hon kan vara med!
Ska bli askul & träffa folket & lite uppvärmning i Anknästet
innan.
Dax att diska blääää så trist!
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar