tisdag 7 oktober 2008

Öhhhhhh,,,,,måpeeeeeee


6 dagar av inte snusande,,,jag är mäkta stolt över mej själv!
Visst kryper det i kroppen men trodde det skulle vara värre..
Det går om jag vill!
Det ultimata hade ju varit & slutat röka oxå men jag tror jag
ska skona min omvärld för den blandningen ha ha.

Igår så plockades mitt batteri ur "Dagny" för ny laddning så
förhoppningsvis så blir det en sista färd *L*
fast utan banjo & en stor å *L*


Kickade även igång mopeden som har stått, sist ville den inte
alls som jag ville men igår så startade den på andra kicken,,
behöver dock pumpa upp däcken & tanka den & allmänt
koll men sen så ska det åkas på den..

Cyklen jag fick har ju blixten Arthursson inte gjort ett jämrans
skit med ugggg ja e så lat & okunnig...blä på mej!
Nu till helgen så blir det Tattoomania i vetlanda & massa party
& tattueringar *myser*.
Får även Göteborgsbesök & de ser jag fram mot.. & lite förfest
i anknästet blir la nice!
Tänker se till att det blir askul iallafall!
På måndag är det dax för jobb igen, det blir inte bättre i
min hand så jag ger upp,,lika bra att jobba.
För övrigt så mår jag nog bättre än jag förtjänar,,,
har upptäckt massa saker som jag inte upplevt innan,
lugnet faller över mej & hjärnan stopar in massa nytt!
Ska det vara så här månne?
Förtjänar jag att må så här bra!
Är så häftigt att upptäcka nya känslor & upplevelser
hela tiden, känns som ett rus på nåt vis =)
Hoppas detta blir bra nu!
Ja, jag förtjänar detta , nu är det min tur att få känna denna
oändliga "tycka om" för den jag är, vet att jag haft chansen
innan men då var jag inte redo för att våga.
VÅGA VÅGA!
" Gott omdömme kommer av erfarenhet,
tyvärr kommer erfarenheter oftast
av dåligt omdömme"
Hejdåposs!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar