lördag 18 oktober 2008

" Det blir som det ska bli"

Lördagskväll....ganska gott, sitter här själv ja nästan, Theo är ju här
fast han sover gott i sin säng för tillfället=)
Dom närmsta nätterna har varit rena cirkusen, hosta, spring &
gnäll, han har/är sjuk stackars liten men kan tala om att jag är hyfsat
trött oxå ..inte mycket sömn alls men antar att det tillhör!

Började jobba i måndags & de kändes bra men sen pinsamt nog var jag
tvungen att vabba då Theos pappa är på semester,,pinsamt värre men
vad göra! På måndag är det som vanligt igen hoppas jag iallafall.

Ensamhet är väldigt trevligt men då måste det vara vald ensamhet
ikväll har jag gjort ett sånt val.
Har pratat lite i telefon, löser lite korsord & kollar på dumburken
ja eller den är nog mest på för ljudets skull.
Blir att jag funderar lite oxå på livet!
Om jag funderar väldigt noga så kommer jag faktiskt fram till
att jag mår enormt bra, läskigt bra faktiskt!
En harmoni & ett lugn!

Vissa saker kan jag inte ändra på & då är det så, valt är valt!
Att jag sen tycker att det är tragiskt är en annan sak men som hon
sa en gång i tiden;

" Var sak har sin tid- Det blir som det ska bli"

Får helt enkelt hoppas att det är & blir så!
Huvudsaken är att alla har sin åsikt så blir allt bra & inte så stor sak.
Bollen är inte hos mej denna gången!

***************************************************************

Detta med att män drittlar på ringen har kommits på en förklaring
till.....nämnligen...
Hur lätt kan det vara att stå upp & pinka samtidigt som dom läser en
tidning på dass?
Vad händer när dom vänder blad,,,,,,
precis det blir som en vattenspridare......
& sen säger dom att dom prickar rätt!!!
Tänk om dom ändå kunde inse att dom inte fixar att göra 2 saker
samtidigt *L*

Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar