måndag 20 oktober 2008

En dag närmare helg,,,,

Så vart det måndag igen då, den gick faktiskt hyfsat fort trots allt
men som erfarenheten säger så vet jag att det är tisdagen som är
den jobbiga av dagarna...men en dag närmare helg iallafall!

Söndagen vart en helt kanondag, Förmiddagen tillbringades i Illharjen
med Camilla & Tove, Robban & Cajjo..alla fick rasta sej & sen hade vi
ju såklart med oss kaffe,saft,bullar & kex!
En supermysig söndag i blåsten & solen!!

Sen fick min "Dagny" sej en tvätt & det var inte lata Ankan som gjorde
det,,,men den var visst så skitig så en omgång till måste genomgås,,,
uscha elaka mej & göra så mot min älskade " Dagny", tur att det finns
någon som tycker det är kul,,,,hmmm eller kanske det bara var för att
få köra Ducati,,,hmmm jag vet inte =)))
Tackar ändå så många,,pussen

I morron ska min lille fis hem till en kompis från dagis,,,
första gången som jag lämnar han hos någon jag inte känner men det
ska nog gå bra hoppas jag men visst oroar jag mej för om han ska bli
lessen när inte jag hämtar & sen att han uppför sej osv,,
många tankar men som jag sagt innan ,,,
det är väl bara början på tankar omkring min trollunge!

Nu e de dax för soffan, hoppas på lite besök kankse ;))

Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar