söndag 17 april 2011

IQ Bitchar & Vildvittror...

Ja då bar det av till Varberg,vi var inte riktigt överens med
Gps men numera vågar jag inte chansa,,,vi kom ju fram =)
Landade på Södra Näs Camping,,massa husvagnar var
allaredan uppställda.
Vi trillade in en efter en & till slut var vi 16 st tror jag..
Kylen fylldes =)
SnyggAnkan var med *L*
Några tuffingar kom på hoj,,,brrrrrrrrrrr!
Lite mat & dryck.
Tina hittade en ny polare..Herr Svamp Bob!

För att lära känna varandra lite mer så var det frågestund
under maten & sen 10 frågor till respektive klubb,jodå vi
hade hyfsad koll på dom =)

Lekte lite för att lätta upp stämningen,,en berättelse med
oss som redskap.
Vi fick vara salondörrar..som gnisslade.
Massa skratt bidde det.
Badtunna var hyrd men satsiken så hett de blevo för dom
som badade (inte jag då), termometern visade på 40 men i
botten måste de ha varit mycke mycke varmare,,dom såg
ut som skållade sen,,
Allsång bjöds vi på & massa garv!
Lite Alias framåta natten..

Jag är stolt över mej själv att jag redde ut de,hade en svacka
på kvällen men jag gav det lite tid,var bland dom sista isäng!
Var skönt att vakna idag &inte vara bakis,,de var påskmust
för min del under kvällen nämnligen.
Väldigt goa töser var dom iallafall,,spontana,enkla,kul!
Hoppas detta görs om.

Väl hemkommen så var bordet dukat,,fina Hanen <3
Theo blev glad att jag var hemma igen,,härligt!
Jo de var Hanen & Bella oxå.

När jag bytte om till mysisar i em så kliade det på benet,
ett stort rött märke med blåmärken runt hade ploppat
opp ,ömt oxå.
Blevo lite skraj att jag fått en propp,,samlar ju oerhört
massa vatten i kroppen som ingen vet varför.


Ringde Eksjö & fick en tid vid 18,bara att åka in. Dom ville
kolla upp det för säkerhets skull.
De var ingen propp men en inflammation i kärlen i benet!
Så jag ska hämta ut en salva i morron & starkare Ipren
även dubbel dos av Furix ska jag ta för läkaren tyckte
det var galet att jag hade såna vattenansamlingar,,

Så avslutades min söndagskväll!!

Hur har ni haft det i helgen?

Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar