måndag 4 april 2011

Smart mat !

Idag var det mat på agendan,smart mat..fick reda på att
mat som börjar på P ska undvikas,,tur att chips stavas
med C då *L*



Menyn var så här..
Linsbiffar
Stekt kycklingfile
Hummus
Guacamole
Honungsdoftande youghurtsås
Ätes i Pitabröd
Dessert
Hallon,blåbärssmoothie.

Ja de var gott & många skratt blevo det.

Dagen började upponer,,minnet ,,,
Precis när vi skulle ge oss av så hittar jag inte mina
nycklar,ja nycklar till hem & bil.
Skulle ju ha en tjej som skulle åka med mej & Theo
till skolan,,,stressigt,,jo men visst!
Vi letade & letade & ringde min medåkare, prtade med
henne samtidigt som jag letade..
Av en slump så kände jag på den jackan som jag först
tagit på mej men ändrade mej & hängde tilbka på
kroken..japp där var dom =) men på redit,,,minnet är
skrämmande,det var ju bara ca 10 inuter innan jag inte
hittade dom som jag la dom i den andra jackan,,
Scary..

Em har bestått av Theo & Tovelek,sopat på uteplatsen
samt ommöblering.
solen har ju skinit på min bleka nos.
En kopp java i trevligt sällskpa intogs oxå i utesoffan.
Hanen köpte färg så jag kan måla mitt utebord,ska
även ta & måla om soffan & skåpet *fniss* använde
ju det jag hittade här hemma förra året dvs
rostskyddsfärg *L*

Planen för min uteplats finns,nu ska bara orken finnas
oxå,lär väl bli en del tid där om jag ska må så här &
orka läka både utvändigt & invändigt.

Nu sova några låtar...

Hejdåposs!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar