fredag 8 april 2011

Blåsig vår!

Java & lågskor...VÅR!

En aning blåsigt har det varit idag,inget uteväder riktigt så
det bidde ingen målning idag heller,,,kanske till helgen!

Fm tillbringade jag med två busiga pojkar,en valpbusig
hund & en underbar tjej.
En av mammorna i Theos klass har jag språkat lite med
& idag tog vi en fika..tiden bara flög iväg.
Såld på hus blev jag oxå,,,kärlek vid första ögonkastet
var det,,,

LEO.


Framtidsvägen
Em bestod av avstämmningsmöte med Fsk & min "lärare",

måste erkänna att det var lite nervöst.
Nu har jag en kanonbra handläggare som förstår hur det är
in real life,hon förstår hur jag mår.
Det är få förunnat & ha fått en så bra handläggare.
Fick beröm av henne,jag arbetar bra med mej & mitt
mående,är öppen för förslag.

Även min kursledare berömde mej,hon tyckte jag använde
detta projekt precis så som det var tänkt.
Jag har blivit duktigar på att lyssna på mej själv,inte göra
mer än jag orkar,,tänka först & svara sen.
Att mitt mående är stressrelaterat är ingen tvekan om
det var vi eniga om.
Posttraumatisk stress ,depprission , inre stress & tinitus..
Så nu är det 1 dag i taget helt enkelt,det måste bli så för
jag tänker minsann inte må så här resten av mitt liv & då
är det ju så att jag har chansen NU...
Gör om -Gör rätt!
Jag tar den chansen!
Det får ta den tid som det tar helt enkelt.

Vi var eniga om att jag ska söka till höstkursen oxå för
det gör mej gott, att ge mej ut på en arbetsträning tyckte
hon kanske skulle kunna ödelägga allt mitt arbete jag
påbörjat med mej själv nu.
Känns som ett bra möte iallafall!

Har även varit duktig & äntligen ringt min gamla kurator
på bröstkirurgen.
Jag sökte till Lydiagården med då var det fullt,ja se har jag
inte orkata ta tag i det.
Nu lovade hon hjälpa mej mej diverse olika fonder som
finns att söka,fixa skattekontoret verkligen gullit av
henne & en sten föll från min ångerst.
Får se om Hanen följer med fördet fanns visst vecor då
vi kunde ta med oss anhöriga dit.
Han lät inte helt ointresserad av det.

Han är så fin & tålmodih min älskade man,sicken tur
att just han kom in i mitt liv,att jag får äran att dela mitt
liv me honom.
Det kan inte vara lätt att leve med mej just nu.
Jag glömmer ju det mesta i närminnet, så här får han
antingen ingen info för jag tror jag har berättat eller så
får han höra samma sak 20 ggr & varje gång ler han
& lyssnar..

Nu kom min Hane hem,,han fick rycka ut på ett jourjobb
 kl 19 & kom hem nu,,,han får minsann intensivsova nu.

Hejdåposs!

3 kommentarer:

  1. Klart lilla gumman att du kommer bli frisk, men de kan ta tid innan man är där! Lite är som berg-och-dalbanna , de gå upp och de kiklas i magen , de gå ner och man skriker. Nu åker ju inte jag karuseller så jag vet inte riktigt om de är så de känns men jag kan tänka mig och sen de ju ut så när man bli den personliga jackhållaren.

    Kramar om

    SvaraRadera
  2. Ååååååå, posten kom nu med ett paket från dig :-D

    Tusen gånger tack!

    Hoppas att du får lika mycket glädje av mitt...

    Kramar från mig <3<3<3<3

    SvaraRadera