onsdag 20 april 2011

Angry birds..

Är hjärnaktivitet..
Inte beroendeframkallat alls..

Idag har det varit en hemsk dag,stressen har snurrat som
kaffekoppen på tivolit,har liksom inte kunnat fokusera
på vad som ska göras & vad som ska sägas.
Gjort allt på en gång utan att andas nästan.
Besviken på mej själv,,det är så mycket som blir fel!
Hade en lång lista på vad som skulle göras & så klart
blir det i stresstempo.
MEN jag har städat,tvättat,handlat,vikt tvätt & gjort
linsburgare,,redit goa & nyttiga.
Det blir tillt i huvet & jag kan inte vara social,orkar inte
prata med någon..jag skiter inte i er,jag orkar inte bara!
Hatar verkligen dessa dagar!

Mina tavlor är på plats.
Victoria Frances...

En rolig sak hände idag,,
Jag fick ett jobberbjudande, dom ville ha mej för att jag är
jag,glad,rolig & bra på det.
Nu är jag tyvärr inte i rätt fas i mitt liv,,,är allt för
ofokuserad.
Det är ett boende för ungdommar som lgger på landet.
Jag skulle verkligen vela jobba där,har haft lite kontakt
med dom innan då jag jobbade som personlig assistent.
Trevliga ägare & bra atmosfär.
Nåt bra på denna dag!

Nu sova & hoppas på att i morron inte blir en sån här
skitdag,,jag orkar inte med det..
Mari kommer i morron & firar påsk med oss,de ska bli
mysigt,,

Hejdåposs!

1 kommentar:

  1. Men du hur går de med dina listor?

    Du ska vara stolt över dig själv om du gör 1 grej om dagen, men 1000? Hur mycket tro du en "normal" människa gör om dagen för att vara nöjd med sin dag? Det här var precis vad dem sa till mig när jag var i din fas.. Jag lider med dig för jag vet hur jobbig dag det kommer bli imorgon, jag lider med dig för att jag vet att nästa gång har du glöm bort detta och gör om det igen. Jag lider med dig för jag vet precis hur du har de! Tack för att du finns...

    SvaraRadera