torsdag 16 juni 2011

Ankjakt..

 Härligt,,inga glasögon för Theo nu,avvakta till hösten &
skolstart igen.
Han är översynt men det är normalt,bara hoppas att
huvudvärken ger med sej nu oxå.

Fick ett lite kul Mms igår =)))
Ankjakten

Mari: -Göm dej =)
Jag: -Japp, jag Duck...ar

Hahahahahaha otroligt roligt*L*

Då läkaren misstänkte några bett på Theo & att de
ev kunde vara från Bella så tog jag & duschade henne
igår men hon var inte speciellt road kan jag säga..
Hittade några äckliga fästingar oxå =(((((

Som tur var blev vi kompisar igen..

Idag har det varit en error dag,hjälpte inte med
defragmentering(vila)

Nu bär det av mot gårdsfest med hoppborg,
korvgrillning,tipspromenad & några ungdommar från
VMS Elit skulle visst komma oxå..

Ungarna är uppspelta =))

Hejdåposs!

1 kommentar:

  1. Hej där!

    Om du vill fortsätta att läsa min blogg så får du skicka din mailadress till mig på fb, så att jag kan skicka en inbjudan till dig :-)

    Kram!

    SvaraRadera