söndag 5 juni 2011

Evig lycka..

Receptet..

Hittade receptet på evig lycka i en tidning,ganska bra
ingredienser  tycker jag =)
Denna ska jag nog förstora & sätta upp för det är en
konst att säga NEJ,,inte alltid det smidigaste!
Öva öva öva...

La faktiskt ut min blekfeta kropp på gräsmattan några
låtar igår ,,brun? Öhhh vad är det?
Tur att folk har solglasögon på sej så dom inte blir
bländade av mina bleka ben *fniss*

Blevo lite grillsugna så när vi åkte & handlade så passade
jag på att ringa Theo..
Han hade fått nåt av sin pappa som han ville visa & det
slutade med att han följde med mej hem & sov till i dag.
Mitt hjärta log,,,,,
Grillmästaren!
Kött & Haloumi
Camilla & Aili..

Glada goda vänner på besök...myzigt värre!

Nu är det snart dax att köra tillbaka Theo,handla lite
& i kväll får vi hem syster med pojkvän...min fina
Hane kommer hem,,antagligen ybertrött=)
Lite grillat blir det=)

Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar