måndag 6 juni 2011

Familjemyz

Det är ju verkligen ljuvliga kvällar nu att sitta ute på
OM bara inte dessa mygg fanns...jag är totalt uppäten
på fötterna...
Fick ett tips på att tända rökelser runt oss & de
provade vi igår...jajamansan,,myggen avtog.
Så myggljus,rökelse & myggspiral!

Syster med pojkvän kom hem en snabbis,,grilla lite &
bara vara..en redit trevlig kväll,,ja en familjekväll.
Mycket trevlig grabb hon hittat,,,bra val =)
Välkommen i våran vimsiga familj !!
Mari med hennes Stefan
Mamma med sin Sören
Jag med min Hane
Moster försöker ta en tugga av Theo =))
Oss..
Lite kärlek till Mari..

Mitt första konstverk,gjort på kursen...

Ska väl fira Sveriges Nationaldag som jag brukar,,
inget märkvärdigt alls.
vi svenskar firar ju inte den dagen så värst..

Firar ni denna dag?

Hejdåposs!

1 kommentar:

  1. Vi kommer att fira den precis som ni, inget speciellt! Jo vi ska äta typisk svensk mat idag, potatis köttbullar gräddsås sen inte mer

    Kram

    SvaraRadera